Le blog de Anhuwoodl sur Amicalien

Présentement sur Amicalien
Les membres en ligne : 19
Les nouveaux membres : 0
Anniversaires aujourd'hui : 9

Connexion des membres


  Se souvenir de moi


Mourinho uwaza Manchester City i Paryz za zbyt szalone

Le 31 décembre 2017 à  01:57
Trener Manchesteru United Mourinho powiedzial wczesniej, ze Smashed 300 milionów podpisów Manchester United wciaz nie wystarcza, by rywalizowac z Manchesterem City, Poniewaz sklad przeciwnika jest lepszy, Ale rzucanie pieniedzy jest jeszcze bardziej szalone. W Manchesterze United przeciwko konferencji przed meczem w Southampton, Mourinho jeszcze raz podkreslil ten poglad, Uwaza, ze nawet Manchester United, Nie mozna tego porównac do mozliwosci wpuszczania pieniedzy do Manchesteru i Paryza.
Mourinho powiedzial: " Trudne konkurowanie z nimi, ale nadal mozliwe. Czasami, jesli nie masz klubu, który nie ma ograniczen finansowych, Jedynym sposobem, aby zespól byl najlepszy, jest cierpliwosc, spokój i czas. Mysle, ze w przyszlym sezonie otrzymamy 2-3 graczy, Ale straci 2-3 graczy. Nie bedzie zadnych dramatycznych zmian i ulepszen. "
Mourinho kontynuowal: " Paryz tego lata dostal Neymara i Mbabe, Dostalam w tym samym czasie prawdopodobnie 2 z najlepszych 4 ataków na swiecie, Maja takze Di Maria, Draxler, Pastore, Lucas, To jest drugi wybór. Wiec pieniadze maja znaczenie. "
Mourinho


Suite de l'article...

Lectures : 329    Commentaires : 0     Partager



Sanchez byl zdegustowany kolegami z druzyny Arsenalu

Le 31 décembre 2017 à  01:51
Arsenal pokonal Crystal Palace w grze, Sanchez przyciaga wzrok. Ale kiedy swietowal, byl to tylko jeden cien. Wyglada na to, ze obawy Henry'ego moga sie spelnic. Wedlug najnowszych wiadomosci, Sanchez zostal wyizolowany w Arsenale.
Pierwotnie tego lata Sanchez chcial przeniesc sie do Manchester City, Jednak z róznych powodów Arsenal odrzucil oferte Manchesteru City, Wenger powiedzial równiez, ze nie wstawi zimowego okna w styczniu, Oznacza to, ze Sanchez nie moze czekac do nastepnego lata, aby opuscic zespól. Sanchez jest teraz zazenowany Assenem. Powiedzial na poligonie, Sanchez jest samotny, Wszystko jest rutyna. Spóznil sie równiez na kilka razy, gdy chodzil z psem do domu. Krótko mówiac, nic nie moze sie cofnac.
Sanchez bardzo chce wygrac mistrzostwo, Po dolaczeniu do zespolu Arsene Wenger pozwolil mu uwierzyc, ze druzyna stworzy druzyne o czerwonej koronie. Ale fakt jest odwrotny, Teraz chcesz wygrac z mistrzami ligi Premiership, Nikt nie podpisze Arsenalu. Sanchez tez mial tego dosc.
Sanchez


Suite de l'article...

Lectures : 331    Commentaires : 0     Partager






Page 3 de 3

3

Ajouter cette page à :  Ajouter cette page à Facebook  Ajouter cette page sur MySpace  Ajouter cette page à del.ico.us  Ajouter cette page à Google  Ajouter cette page à Netscape.  Ajouter cette page à Windows Live  Ajouter cette page à Yahoo Ajouter cette page à Ask.com  Ajouter cette page à Stumble.  Ajouter cette page à Digg.  Ajouter cette page à reddit.com  Ajouter cette page à NewsVine  Ajouter cette page dans Simpy


© 2003-2018 Amicalien.com, Tous droits réservés.
CONTACT | CONDITIONS D'UTILISATION | PUBLICITE | PARTENAIRES